rudegirl -

Listfan

Har trååkigt. Pojkvän gör mat och jag vägrar va med för det är för mkt folk hemma nu. Asocial as fuck här. Orkint.

Snodde en listjävel av Michelle. Så jävla kreativ å mkt fantasi osv.
 

1. Har du ett par rosa string?
Näe

2. Vem var den senaste du pussade? 
Sebastian förslagsvis.

3. Gillar du någon nu?
Finns många människor jag gillar.

4.Vad gjorde du inatt?
Sov i trång säng med klängig och varm pojkvän. Dog typ.

5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? 
Om jag skulle behålla barnet - ja. Annars Nej.

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Aahvisst. Gay nog. Men det vore väl trevligt absolut. Kommer dock aldrig hända om jag känner mig pojkvän rätt. Han skulle liksom inte ens komma på iden. Vet inte ens om han vet att det är så man gör? Han är lite flummig.

7. Klackskor eller sneakers? 
Sneakers. Jag är alldeles för lång för klackskor. Avundas allt kort snyggt folk som går runt med klackar utan att se ut som ett jävla berg. Plus att jag har alldeles för långa ben. Dom behöver liksom ingenting mer som gör att dom ser ännu längre ut.

 

8. Kjol/klänning eller jeans?
Leggings, tack.

 

9. Äkta hårfärg?
Mörkblondt.

 

10. Nuvarande hårfärg? 
Blondt med härlig utväxt.

 

11. Frisyr?
korta fula dreads.

 

12. Skostorlek?
37-38

 

13. Civilstatus?
förhållande sen 1 1/2 år tillbaka.

 

14. Har du någonsin vart kär?
Jarå. Nån gång. Nu tex. Och typ en gång förut. Jag har haft svårt i mitt liv att skilja på när jag är kär och när jag bara vill ha nån.

 

15. Tror du på kärleken?
Ja. Men jag tror inte att jag har samma syn på kärlek som alla andra har. Jag lägger mycket mer vikt på hur jag funkar med personen i fråga snarare än hur många fjärilar jag har i magen. Men det är väl viktigt med fjärilar också antar jag. Jag tappar lätt gnistan och alla känslor i fall att det inte matas på så mycket. Så meh. Skulle inte kalla mig själv romantiker.

 

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Ja en gång, och den gången riktigt rejält. Usch.


17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Ja.

 

18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
Ja, Sebastian :)

 

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Inte rädd, men hoppar INTE in i någonting utan att ha testat och prövat personen ett tag. Det är jävligt höga krav på personen jag möjligtvis ska bli tillsammans med. Inte många som kan hantera mig och har i flera jävla år suttit fast i skitförhållanden med personer som verkligen bara varit helt värdelösa. Inte lätttttt.

 

20. One night stand eller förhållande?
Förhållande. Möjligtvis KK. Men one night stand? nja. Så jävla häftigt är det inte med sex att jag behöver ha det med random främlingar. Usch. Håller mig hellre ren. Bara woho kom å doppa. Not.

 

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
romantisk hemmakväll. Tröttt

 

22. Telefonkontakt eller face to face?
face 2 face.

 

23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Ja 5 gånger om dagen. Men fan det är tur att man är klokare än så.

 

24. Har du någonsin gått på bio ensam? 
nejtack, lugnt.

 

25. Saknar du någon just nu?
Kjelle! och min moster.

 

26. Är du glad? 
ja. Inte oglad i alla fall. Neutral.

 

27. Gillar du någon just nu?
igen? ah. Många.

 

28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
Nej. bara securitas.

 

29. Har du hund? 
näe. Familjen har väl hund.

 

30. Tror du på spöken? 
Jag tror att det övernaturliga är fullkomligt naturligt.

 

31. Skulle du vilja väga mer?
Ja, i muskler.

 

32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Yes varför inte?

 

33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
ja.

 

34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
Stannar helst hemma helt jag. Fest e tröök.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0