rudegirl -

Pysseltant här

Jag ska börja göra såna här böcker!
Verkar superkul, och behöver verkligen någonting att sysselsätta mig med på dagarna, hehe.
Började med att jag var inne på etsy.com (om man söker på leather journal så kommer det upp en massa supersöta designer som man kan köpa!) för jag tänkte köpa en sån till mig själv, tycker dom är så otroligt fina! Men sen så insåg jag att det kan väl knappast vara så himla svårt att fixa själv. Så nu har jag beställt allt material som behövs så får vi väl se om det är så lätt som det ser ut haha. Wish me luck typ.
Kommer att göra ett par som kalender för 2015, ett par som dagbokssidor med linjerade sidor, och ett par med blanka sidor. Ett par med sidor som är så där härliga och gamla och skrynkliga och bruna, och andra med bara vanligt vitt papper.
 
Går det riktigt bra kanske jag ska börja sälja dom, vad tycker ni? ;) Är ni intresserade?
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0