rudegirl -

Shopaholic slår till igen

Nä nu får jag skärpa mig. Bor ju faktiskt hemma hos mamma nu och här finns internet så det räcker och blir över.
 
 Har äntligen börjat få lite ordning på rummet. Dom flesta kartongerna är uppackade nu. Bara några få kvar. Men det får tyvärr vänta i nån dag till, för imorgon ska jag åka till Stockholm för att titta på en lägenhet! SCORE.
En bekants bekant som behövde en inneboende. Så huxflux för nån timme sen var det bara att köpa biljett och börja förbereda sig.
Efter det så drar jag hem till Sebastian och blir där till torsdag, sen åker han med mig hem och stannar här i Falun hela helgen! <3 efterlängtat som sjutton. Gått runt här som gräsänka och nästan dött i ensamhet och tristess. Inte mycket kvar här i Falun som håller mig kvar. Thank god att jag har Michelle annars hade jag väl dött för längesen.
 
Kom förresten på förut att jag (än!) inte har beställt några skor till studenten. Så klickade hem ett par från Nelly.com .... och blev även lite annat smått och gott när jag ändå var i farten. oops. Girls just wanna have fun!
 
Walk of fame sneakers
Champ Diego shorts

Duffy sneakers (studentskorna)

Dessa strumpor som va to die for! kunde inte bestämma mig för svart/vit så fick bli båda <3
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0