rudegirl -

Stockholm todaaayy

Heydäär.
 
Sitter och äter frukost. Snart bär det av emot Stockholm. Ska vara där över helgen och kommer hem nästa vecka nån gång. Känner mig lagomt pigg. Kom inte hem förrän jättesent för hjälpte min babe Michelle att flytta ifrån sin lägis. Så somnade assent, och fick gå upp ganska tidigt så jag skulle hinna duscha/packa osv.
Fick besked igår att jag får flytta in i min lägenhet i Stockholm från och med 21a juni så får flytta ner dit när jag vill efter att jag kommit hem från Stockholm igen :D :D:D Hejdå Falun och alla bajsmänniskor!
Bilderna längst ner är btw på våra hundar. Tror aldrig jag visat dom. Har ju aldrig kommit på tal. Har ju inte bott hemma. Aja, där är dom! Dom är Alaskan Husky/Pointer blandning.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0