rudegirl -

Stretchingresa

När jag var 11 eller nått sånt så fick jag nå knäpp i huvudet och bestämde mig för att jag ska bli vig! Och jag gjorde det också! jag var bra jävla vig ett tag. Mitt största mål var att kunna gå ner i spagat. Och det lyckades jag med. Och kunde det fram tills för nått år sen. Så himla tråkigt att jag tappade mina stretchvanor! Man känner sig så himla mycket smidigare när man är lite vig. Nu har jag tränat väldigt mycket på kort tid och inte stretchat nästan nånting, vilket är urkasst gjort. Det är så himla viktigt att stretcha! Så nu är jag jättestel :(
Så jag tänkte i alla fall börja med det igen. Och få tillbaka min vighet. Det vore awesome om jag lyckades! Så jag ska stretcha VARJE DAG har jag lovat mig själv. Så det är bara att rycka upp sig!
Jag rekommenderar er verkligen att hänga på mina läsare! För det är så himla skön känsla i hela kroppen när man är vig och lyckas!
Jag kommer lägga upp stretchingtips och min framgång lite då och då. Om jag nu kan hålla i det ;)
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0