rudegirl -

Studentvecka

Hej blogg. Har precis vaknat. Eller ja, för en stund sen. Drömde så jävla sjuk dröm!
Drömde att jag var på nå sorts Jurassic park fast det var inomhus. Och jag visste typ att t-rexen skulle rymma. Men ingen annan visste det. Så jag började liksom gå därifrån. Kom precis utanför parken då rymde den ju såklart och jag plus två till (ingen aning om vilka) sprang fort som fan därifrån och såg bara bakom oss hur det stora jävla odjuret slukade alla människor innan hen satte av mot oss. Va sjukt läskigt. Och nu när jag tänker efter har jag drömt att jag hade varit där förut och typ ramlade i vattnet och blev jagad av nån jävla haj. Skumt det där med drömmar.
I alla fall, idag ska jag skjutsa hem lite lådor till Michelle för hon ska flytta ur sin lägenhet så dags att börja packa. Sen vet jag inte vad som händer. Är lite sugen på att åka och hämta mig kamera som är i Borlänge hemma hos Björn. Måste bli bättre på att ta bilder med den! I övrigt så har nog Björn en massa fina bilder från min student osv som jag borde passa på att få!
Har en hel del bilder från studentveckan. Tänkte slänga upp dom. Lika bra att börja nånstans. Har så otroligt kass kamera på mobilen. Måste börja använda kameran mer som sagt.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0