rudegirl -

Another day

Jag gjorde te och tappade hett vatten på min fot. Det svider satan nu. 

Haft dåliga dagar. Fick dåliga nyheter här om dagen. Det får en att reflektera över många saker. Så det har varit väldigt tankspridda dagar. Men vardagen fortsätter som vanligt. 

Jag har sökt en massa högskoleutbildningar i sthlmområdet nu. Så är det bara att hålla tummarna sen. Kommer inte komma in på det jag helst vill. Men kanske kanske kommer jag in på något av mina andra val. Hoppas hoppas hoppas. 

Jag ska blogga mer. Promise. 

Another day, another time and place.
Somewhere, someway we'll meet another day. 
Another day belongs to you and me. 
Somewhere, someway another day. 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0