rudegirl -

Jag förlåter mig själv för allt jag ångrar

Här kommer mina för tillfället favoriter. Som hjälper mig att överleva vardagen. Som lugnar ner mig och får mig att tänka klart i några minuter. 
Jag har varit nere i Göteborg över förra helgen, sen hela denna veckan har jag och Sebastian varit på västkusten hos hans föräldrar. Dom bor typ bara nån mil från Grebbestad. Tänkte slänga upp lite bilder därifrån snart när jag laddat in dom och gått igenom dom. Vi var även på Nordens Ark och kollade på massa fina djur. Det var mysigt. Väldigt behövlig vecka. Jag har världens finaste och bästa pojkvän. Om jag får vara med honom förevigt så begär jag nästan ingenting mer av livet än så. 
 
  
 
 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0