rudegirl -

Bra liv här

Vädret är så himla härligt. Jag vill inte göra nånting annat än att sola och bada! 
Tyvärr så håller jag ju på å flyttar så har inte så mycket tid för sånt. Det börjar dra ihop sig nu och jag har typ inte kommit någon vart. Har inte fått tag på nån bil eller nått släp, och det är ju ganska avgörande att man har det när man ska flytta. Så jag har typ skjutit upp det som fan. Ingen förälder vill låna ut bil till mig för det är tydligen skitjobbigt att hjälpa sina barn. Så vet inte riktigt hur jag ska lösa detta! Men det skiter väl dom i. Inte lätt att va självständig sen man är 13 år! :)
 
Igår var jag och Michelle hemma hos hennes päron. Dom har stor pool och det var massa sol. Har faktiskt blivit lite brun :D eller åtminstone bränd. Äh. Så länge man har nån annan färg än vit så är jag nöjd!
 
Michelle är bättre på att ta bilder än mig så snor av henne mihi
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0