rudegirl -

Helvetet

Nu har jag flyttat tillbaka till mamma. Har bara några få saker kvar i lägenheten och dom hämtar vi imorgon. Det blir sista flyttlasset sen är det klart. Då är det bara städningen kvar. Skönt att det snart är över. Inte skönt att flyttat tillbaka hit. Vill inte ens bo i Falun längre. Till och med Sebastian har dragit. Jag har ingenting kvar här. Vill bara härifrån. Och vill speciellt inte bo här hemma hos mamma. Det är alltid kaos. Det spårar alltid ur. Det är inte kul. Man blir liksom mer skadad varje gång. Fast man inte vill bli det. 
Jag har dessutom lyckats bränna hela Vegas elsystem så jag har liksom lyckats paja hans bil helt. Skitbra att man lånar en bil av en kompis sen pajar den helt. Det blir problematiskt för det var den enda bilen jag hade tillgång till som har dragkrok. Mammas fanns också. Men nu lyser motorlampan på den för den är paj. Det går inte att köra med. Och pappa vägrar. 
Så vad ska man göra? Pengarna är slut också. Så förutom att jag inte har några pengar till resten av månaden så har jag dessutom inte råd att hyra något släp nå mera. Jag vet faktiskt inte hur det här ska gå.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0