rudegirl -

Nörding loss

Tjoo. 
Idag har vi i klassen haft nån sorts aktivitetsdag för Särgymnasiet på Hbo. Så vi har gjort lite olika lekar å grejer. Det var väl helt okej. Gick bara halvdag i skolan så har legat hemma och råslöat sen dess. Kollat på Arkiv x som vanligt.
Jag måste bara säga det, jag hatar nya serier på tvn. Dom är så otroligt ytliga och tomma. Och använder liksom fula trix för att få folk att kolla. Typ naket, sex och knark osv. Finns liksom inget riktigt innehåll.
Så just nu och ganska länge så har jag hållt på och plöjt igenom hela Arkiv x hela 9 säsonger. Det är det bästa tipset på serie jag kan ge folk! Finns inget naket, inte så mycket sex eller knark. Men serien i sig är istället så jävla bra så det behövs liksom inte såna där billiga tricks. 
Arkiv x handlar alltså om Mulder och Scully som är två FBI-agenter som har hand om nått som heter "x-files" där alla olösta fall hamnar som inte lyckades klaras upp. Dom tar sig an dom fallen och hittar bara sjukare och sjukare fall under seriernas gång. Som senare kopplas till världens största konspiration osv osv. Så jävla spännande och så jävla fantastiskt bra serie! 
 
Aj löv it. Titta på't. 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0