rudegirl -

Sheside/Seaside

Idag tog jag bort min facebook. Jag var nästan aldrig aktiv på den längre och såg ingen anledning till att vara det heller. Det har blivit en väldigt tråkig app. Och väldigt urmjölkad. Jag gillar instagram bättre. Så alla kan hitta mig på
Rudeguuurl @ instragram. Och här förstås. Kanske blir mer aktiv här när jag inte har fb längre vem vet?
 
Helgen har mest bara varit kaos. Eller ja. Fredagen var jättemysig och kul. Men igår dag/kväll och inatt och idag har bara varit piss. Ligger hemma nu i min säng och har huvudvärk och är allmänt trött på tillvaron och livet. Så vi kan väl fokusera på fredagen istället?
 
Jag och Sebastian va på Sheside. Den där festivalen som va innan Seaside och var meningen skulle vara en festival med mer jämställd scen. Med mer tjejband. Va lite synd att det inte var mer folk där då hade det varit ännu roligare. Det var fler folk på seaside än på sheside. Men det är väl förståeligt eftersom seaside hållt på i några år nu och sheside hade premiär i år. 
Men det var kul ändå. Vi var fulla och glada. Så fort man fått i sig lite alkohol så blir saker superkul. Jag minns dock knappt va det var för band som spelade. Kollade inte så aktivt på banden. Vet faktiskt inte riktigt vad vi gjorde istället? Typ hängde runt lite bara. Tog aldrig med mig kameran men lyckades ta några bilder innan vi gick iväg i alla fall.
 
Jag har världens finaste btw
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0