rudegirl -

And I don't give a flying

Hej blogg. 

Sebasian är här i helgen :D vi kommer inte ses nästa helg så vi kände att vi fick passa på även denna helg annars blir det så himla långt emellan träffarna liksom. 
Idag ska vi åka och hämta sista jävla lådan ur mitt förråd och sen är jag av med skiten! :D det har kostat mig 359kr i månaden att ha det där förrådet så det ska bli skönt att äntligen slippa den månadskostnaden. 
Sen vet jag inte vad som händer. Antagligen ingenting som vanligt haha.

Och btw så har jag beställt hårfärg äntligen. Kan ni gissa vad det blir? ;)


Från igår. Firade att jag hade haft mina campbells i två år woohoo



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0