rudegirl -

Bad/hår

Hey bloggie.
 
Jobbade idag till 15 och sen har jag och Michelle åkt på lite äventyr till Hosjö för jag skulle till mamma och låna hennes skrivare och Michelle skulle hämta ut nå paket.
Sen har vi tagit oss ett litet sambobad såhär på kvällskvisten. Bra kväll osv.
Sen så flyttar äntligen Kjelle ut till vardagsrummet till mig igen! Gick ju inte att hon å nicke sov här när hon precis hade köpt honom. Men nu gör vi ett nytt försök. Ska man va sambo ska man fan sova i samma säng ;)
 
haha och visst ja, Michelle fick hem sitt nya svarta löshår today så jag passade på att prova det lite grann. Såå himla fint med svart hår. Blir så mycket enklare att sminka sig snyggt och överhuvudtaget att vara snygg. Är skitsvårt med blont att matcha med smink osv. Svart va ju asnajs. Blev så himla sugen på att färga. Men nej, jag ska låta bli. Tänker aldrig mer bli mörk nu när jag äntligen lyckats få håret så blont. Men damn det var snyggt.
 
Vad tycker ni är snyggast på mig, svart eller blont?
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0