rudegirl -

Buus

Blev en jobbdag igår. Fast en kort en. Men bättre än inget. Ganska skönt. Får typ alltid korta pass nu för tiden? Skumt. 
Idag var jag ledig. Var hos sjukgymnasten imorse och knakade rätt allting i ryggen. Nästa onsdag blir det akupunktur. 

Nu har jag nyss kommit hem/hunnit duschat från poledancingen som är varje onsdag. Något av det roligaste jag har prövat på! Kommer verkligen fortsätta med det forever känns det som haha. Så himla bra träning. Gick ju nivå 1 för typ ett år sen i Gävle men orkade inte pendla ner dit varje vecka så jag valde att inte fortsätta då. Sen så öppnade dom ju studio här i Falun så då var det ju ingen frågan om saken :) 

Näe nu blir det film och choklad och sova tidigt. I fall man får jobb imorgon. På fredag kommer Sebastian hit och är här över helgen! <3

Busnicke har man hunnit lekt med idag å. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0