rudegirl -

Helg igen

Hey blogg.
 
Dåligt med bloggande här...
 
 
I fredags så var det filmkväll här hemma hos mig. Anders, John och Johannes var här och vi såg massa skräckfilm. Senare kom Kammo också. De va mysigt! Vi alla skulle upp på lördagen så vi bestämde oss för att hänga och inte supa för en gångs skull, och det gick ju bra de å. Däremot var väl inte filmerna nått att ha. Som vanligt med nya filmer... Men vafan de va mys.
 
Sen igår så var jag på födelsedagsfirande typ hela dagen hemma hos Magnus och Eva. Var där från kl 13 och åkte hem typ 23 eller nått sånt.
 
Och nu ligger jag här nyvaken. Får se vad som händer idag. Det är ju fars dag idag så jag ska väl hem till pappa senare och fika, om han nu har tid! Han är rörigaste personen i världen. Aldrig tid med nånting för han håller på med fler fritidsaktiviteter än vad jag gör. Det är väl bra för att vara gubbe? ;)
Sen så ska jag äntligen idag ta tag i att städa min bil! Det har liksom inte hänt sen jag köpte den. Så det är ju very äckligt. Men på söndagar så har man ju inget bättre för sig så idag kanske faktiskt är dagen det händer på riktigt. woohoo.
 
Nä nu blir det frukost och Senaste avsnittet av Walking Dead! 
 
 
Pojkarna passade även på att raka sina sidecuts tills det blev en hel liten valp av hår på golvä
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0