rudegirl -

Idagidagidag

Hejhej

Idag fick jag inget jobb så har väl fixat en massa andra saker istället. Blev en vända till stan först och sa upp kontraktet på mitt förråd som jag hyr. Nu när vi har lägis så behövs ju liksom inte det förrådet längre. 
Sen så åkte jag och Michelle hem till mamsen å fixade lite grejer där plus hämtade mammas bil. Sen har vi tagit en vända till tippen och en med grejer från gamla förrrådet till nya. Kopparstaden va schyssta och lät mig ha bara en uppsägningsmånad istället för tre. Hur skönt? Så slipper jag betala tre månader till :) woohoo

Nu ligger jag i sängen och kollar på film och ska väl sova snart i fall att jag får jobb imorgon. Jävligt trist att inte veta det förrän typ en timme innan. Man måste liksom gå och lägga sig i fall att. Men jag hoppas i alla fall att jag får jobb nu i veckan. Behöver alla pengarna jag kan få för att betala av alla mina skulder. Pruttskulder. 

Aja godnatt. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0