rudegirl -

Ja här funderar man

Nu äre kväller i stugan

... Och imorgon är det jobb som gäller :( cruel life. Så får vi se om jag snart ens har körkortet kvar! ... Min vanliga tur i livet att råka ut för en massa jävla skit hela tiden. Men ja, jag är väl van vid det här laget och väntar bara på nästa grej som kommer hända typ. 

Nu har Sebastian åkt hem också. Tillbaka till verkligheten typ. Tråkigt med jobb men har en massa att göra i veckan i alla fall så det kommer säkert att gå fort. Jag hoppas på att få lite grejer sålda på blocket så kanske jag har råd att fylla tanken plus åka till Sebastian nästa helg med. Det vore nått. Synd dock att man missar att träffa en massa annat folk man vill träffa. Men sånt är långdistanslivet. En massa kompensationer och besluttagande. 

Ligger och kikar film nu och ska väl sova snart. Upp sju imorgon :( ibland övervägar jag om det skulle vara värt att bara säga upp sig och leva på studielånet. Skulle vara så himla skönt. Världens lättnad. 














KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0