rudegirl -

Kväll/pole

Hej blogg.
 
Har precis kommit hem från superkul poledance pass. Alltså det är verkligen något av det roligaste jag har prövat på. Så himla bra träning också. Är helt mörbultad och svag efter ett pass.
Idag tränade vi på:
 
Basic Invert
Thigh Hold
Crucifix/inverted crucifix
Och såklart basic klättring
 
... å några fler jag inte minns namnet på heuehu
 
Imorgon ska jag väl antagligen jobba på dagen men sen på kvällen så ska jag åka ner till stockholm och blir där över helgen och kommer hem på måndag. Himla bra att kunna lägga sitt eget schema! Då får man ta långhelg ibland om man vill det. Sen när jag kommer hem på måndag så är det bara en dag ifrån löning och två dagar ifrån nästa poledance pass! :)
Nu ska jag väl se film och sova. Möjligtvis äta nånting. Imorgon kommer träningsvärken komma.
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0