rudegirl -

Längesen

Hey blogg.
 
Kom hem från stockholm igår. Vi har knappt rört oss utanför dörren där. Precis som det ska va. Bara myst. Sen har jag pluggat lite också. Ligger lite efter med en matteuppgift eftersom att jag inte fattar nånting.
 
Igårkväll åkte jag och Michelle och hämtade Anki! Vår 6:e rumskamrat. Nu räcker det med djur. Men i alla fall. Detta är en orm som funnits i familjen sen jag var liten, men som har fått stå kvar hos mamma. Nu tog jag hem henne hit igår. Tänkte att det kunde va kul med orm. Japp japp!
 
Idag har jag jobbat. Fast bara 5 timmar (y) så himla sköna pass jag haft senaste veckorna. Helt stört.
 
Här e lille fisen. Och jag + Gris när jag fixade terrariet.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0