rudegirl -

nanannana

Hej blogg!
 
Nu äre kväller i stugan. Lyckades bända loss tangenten K från min dator så nu kommer alla ord med k i bli asjobbiga att skriva. åååh bra gjort.
 
Poledance gick inte alls lika bra idag! Fick inget som helst fäste på stången så jag bara gled så fort jag skulle göra någonting. Helmysko? Kom på sen att jag inte hade rakat benen på några dagar.. så jag hade väl inte lika mycket fett att hålla fast mig med så att säga. Bara halkiga hårstrån. haha. Bättre lycka nästa gång! Det gick hyfsat ändå. Men jag var så pepp innan så jag blev lite besviken. Bara en vecka kvar tills nästa gång.
 
Fiifan har precis gått igenom hela min blogg sen jag började blogga 2012. Var så himla mycket skit som jag rensade bort. Man va ju inte riktig i huvudet på den tiden det är ju nått som är säkert... Men det var lite kul också att få lite flashback på hur livet såg ut och hur det succesivt har blivit bättre och bättre. Upptäckte också att jag inte ens skrev ut någonting om Sebastian förrän inte alldeles för längesen. Skumt det var att kolla på! Vi har ändå två-årsdag om några veckor men jag skrev inte ut nånting om han förrän augusti 2013 när jag plötsligt la ut en pussbild haha. Så himla hemlighetsfull asso. ;)
 
Imorgon ska jag upp till psykologen men annars händer ingenting vad jag vet. Ska väl antagligen jobba på fredag så får passa på att ta det lugnt medan jag kan imorgon :(
 
pöss vare här.
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0