rudegirl -

Söndag

Hej blogg. 

Söndag idag. Snart en ny vecka. Tiden går så himla fort just nu känns det som! Inte bara helgerna utan veckorna också. Det känns som att November bara flög förbi. Har haft ett himla bra November måste jag säga. Varit med älskling varje helg hela november faktiskt. Jobbat mycket mer än i oktober också. Plus att jag började ju på poledance där i slutet av oktober så onsdagkvällarna har ju gått åt till det! 
Så fort jag har styrt upp min ekonomi så kommer faktiskt livet i allmänhet att känns helt okej! Hoppas December blir lika bra. Jag väntar på ett besked från transportstyrelsen som är väldigt läskigt så jag får hoppas på att det går bra med det bara!

Snart ska jag skjutsa älskling till tåget och sen åka och handla massa nudlar för sista matpengarna (jaapp dom är slut). Blir en fattig jävla månad i december och i januari. Men sen kommer allt styrt upp sig med januarilönen siktar jag på. Så det är bara att hålla ut. 




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0