rudegirl -

trötter

Hei blogg.
 
Blev en vända till psykologen imorse. Alltid så himla skönt och behangligt att gå dit.
 
Sen så åkte jag i alla fall hem en vända och käkade och sånt och sen efter det så åkte jag och Michelle hem till mamma och sen har vi flyttat alla möbler från mitt förråd till mitt nya förråd här i Norslund. Ska ju vara ute ur det sista november så det var liksom dags. Nu är det bara en låda kvar där som vi inte kunde ta med för hela lådan hade liksom helt gått sönder... Så måste ta dit en ny och flytta grejer till den istället och sen flytta på den. Sen jävlar är jag av med det där jävla förrådet. Bläh.
 
Nu sitter jag och äter lite och sen ska jag väl lägga mig och se film typ. Lär väl sova tidigt för blev bokad på jobb imorgon :( Måste verkligen byta jobb. Nån gång. När det finns jobb igen.
 
 
 
Två från imorse. Godnatt nuu.
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0