rudegirl -

Björnparken

Baby bjöd mig på Orsa Björnpark i Lördags eftersom att jag skulle fylla år på tisdagen. Det var så himla skojj! Alla djuren var vakna och pigga och ute. Dom enda djuren vi inte fick se var järven (såklart, dom får man aldrig se) och kodiakbjörnen som hade lagt sig i ide redan. Isbjörnne tyckte jag kom för nära en gång med kameran så han gjorde värsta utfallet mot stängslet haha. Blev fett rädd och hoppade till både jag och Sebastian. hihi.

Snöleoparderna gav oss världens show. Först gick den ena vid stängslet alldeles vid oss och strök sig och purrade och ville mysa. Dom är ju verkligen bara lite störer katter <3 Sen kom den andra snöleoparden och började skojbråka med den första haha. Dom såg så söta ut!
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0