rudegirl -

Helg helg helg

Hey blogg.
 
Blev lite fest i förrgår (lördag) här hemma hos mig och kjelle. Va lite födelsedagspartaj.
Vi började hemma hos oss och sen drog vi vidare till kingen typ vid 23. Jag hade askul!
Tog inga kort, var för upptagen med att ha kul nivet ;)
 
Igår hade vi bakisdag jag, Anders och Nils. Vi vaknade, åkte till American Take Away (bästa jävla pizzan i världen) och satt där säkert två timmar och bara käkade och kurerade oss.
 
Nu är jag snart påväg till psykologen och efter det så ska jag träffa Björn <3 som är här den här veckan. Han var även med på festen. Såå himla braa! :D
 
Hörs väl sen osv.
 
 
Så kan man se ut om de e partaaaj
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0