rudegirl -

Helgen

Hej blogg.
 
Varit fest/bakischill hela helgen verkligen. Fest i fredags här hemma i norslund sen igår låg vi i sängen hela dagen några av oss och bara chillade och käkade pizza osv. Sen sov vi allihopa här igårnatt igen. Nu har dock alla åkt härifrån utom jag. Till och med Kjelle har åkt till sina föräldrar så jag är fett själv. Ska väl börja städa lägenheten efter helgen. Blev ju minst sagt lite stökigt. Annars tänker jag bara kolla på film och dega. Men har i alla fall haft en så sjukt härlig helg med dom bästa människorna <3
 
 
Snodde bilder av Michelle ändå. Bara hon som tar bilder fan. Skärpning på mig.
 
åkte å köpte pizza.
På väg till fuskeräsern
Innan ferren i fredags med bästa
förfest i fredags
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0