rudegirl -

Jaaha

Heyy blogg. 

Ååh vad längesen jag skrev. Superlängesen! Men det har varit lite mycket. Dels har Sebastian varit här över förra helgen. Sen så har jag jobbat en del. Och igår så fick jag äntligen bilen fixad! Stötdämparna och bromsskivorna och beläggen var dåliga. Så det är bytt nu. Satt ute en hel dag i ett kallt garage och frös :( 
I Tisdags så fyllde jag dessutom år :D hela 21 år. Så nu är jag svingammal känns det som. Vill gärna sluta fylla år. I alla fall så blev det lite utgång Igår med Michelle, Mikaela och Vulle. Mest bara för att jag hade fyllt år och ville ha liten chillutgång innan helgen då det blir riktig fest med antagligen väldigt många fler folk. 

Nu ligger jag i min säng och har blivit förkyld... Såklart. Är jättesnuvig och helt tät i bihålorna. Är egentligen bokad på jobb imorgon men kommer att få lov att sjukanmäla mig :( har känt på mig i säkert en vecka nu att jag var lite snuvig men det bröt aldrig ut så jag trodde att jag skulle klara mig. Men icke. Jaja. 

Så här kan man se ut ibland. Woohoo



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0