rudegirl -

Jaaruu

Hey

Slappdag idag. Var svårt att sova inatt. Vaknade flera gånger osv. Inte alls van vid att sova själv nu när jag varit hos Sebastian så länge. Men när jag åkte ner dit så var det tvärtom, då hade jag svårt att somna för att jag var så van att sova själv så blev helt störd av att ha nån bredvid mig haha. Vet inte om alla är så eller bara jag? 

Imorgon blir det också slappdag fram till kl 18 för då ska jag på spabehandling och sånt tillsammans med Gunilla med flera :D helt gratis också. Blir mysigt. 

Saknar Sebastian. Han kommer hit imorgon och stannar över natten för han ska jobba i Falun på onsdag. Så då får vi i alla fall en natt till tillsammans <3

Nu ska jag se Simpsons och slappa vidare. 

Jag å min ponytail <3
Fis var jättemysig när jag kom hem <3




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0