rudegirl -

So much misery osv.

Hey blogg.
 
Ska snart åka och jobba. Har varit en lugn vecka. Har jobbat igår och ska jobba idag. Två dagar jobb per vecka är helt okej. Men denna vecka har jag dessutom bara jobbat 4 timmar/dag så det är nästan oförskämt assoo. Men fett skönt.
Blä, har en matteuppgift som ska vara inlämnad 1 november som jag inte alls har någon koll på. Och verkar inte få koll på den heller. Kollar upp på internet hur man ska göra, kollar i min bok hur det är meningen att man ska göra. Men dom använder så jävla krångliga ord osv för att förklara. Känns så onödigt. Om jag bara skulle träffa nån mattelärare som kunde förklara det med vanligt språk så skulle jag ju förstå direkt hur jag ska göra. Men nä, dom ska krångla till det i onödan. Så nu vet jag inte hur jag ska lösa talen. Braa...
 
Dessutom har min whiplashskada börjat spöka igen. Gör jätteont uppe i nacken på vänstersidan där det gjorde ont precis när jag hade krockat. Blir så när man jobbar på dagis. Mycket barn att lyfta osv. Vet inte vad jag ska göra åt det heller.
 
Nä, inte så himla bra nånting just nu. Förutom att Sebastian är här nu <3 och på Torsdag när han ska hem följer jag antagligen med honom och stannar i sthlm över helgen. Men vi får se om pengarna räcker till det. Har inga kvar nästan. Har i alla fall bunkrat upp med mat för denna månad. Ica maxi hemkörning i vanlig ordning (y) Men det blir väl alltid massa andra oväntade kostnader som kommer upp. Som jag ej kommer ha råd med. Blää.
Har dessutom en löneskuld till sthlm stad på 3800 som jag ska betala bara så där. Och har inte jobbat tillräckligt mycket den här månaden för att få in lika mycket pengar som jag fick den här månaden, nästa månad. Så jag vet inte.
 
Det är inte så lätt att hålla uppe peppen just nu bara pga allt det där. Plus lite till.
 
Bebis är mysig i alla fall
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Jessica

Men vilken söt lite kissemisse!

2014-10-29 @ 12:22:07
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: lisa

mysig bild! :)

2014-10-29 @ 12:41:49
URL: http://nattstad.se/lisakarlson

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0