rudegirl -

Städtorsdag

Hey blogg.
 
Går runt och städar i lägenheten. Ska väl vara fint när pojkvän kommer ikväll! ;) Har precis diskat upp all disk och det var inte lite disk vi pratar om. Nu ska jag ta hand om all tvätt, dammsuga, plocka undan alla grejer som ligger här och där och ta reda på all post hehe.
Vaknade i hyfsad tid idag jämfört med vad jag brukar. Hur tidigt jag än lägger mig så brukar jag vakna vid 12. Idag vaknade jag 10 och kände mig pigg.
 
Längtar så himla mycket till Sebastian kommer. uuuuggh.. Han kommer halv nio ikväll. Också längtar jag så mycket till Lördag när vi ska till björnparken!
 
 
Och i December så är det två år, fatta sjuukt :D
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0