rudegirl -

Standard



Så himla gulligt vin vi köpte?! Blå är min favoritfärg, och jag älskar getter, och blåbär! Haha. Tog faktiskt den här flaskan endast för omslagets skull. Fast det tydligen skulle vara ett lite extra beskt vin. :s men det var faktiskt helt okej smak på det också. För att vara vin haha. Och vi har till och med lite kvar till idag ;) flaskan gick lös för 79kr på systemet så verkligen helt okej pris också. 

Nu har vi precis vaknat och ska äta frukost. Imorgon kväll åker jag hem så vi ska väl inte röja runt allt för mycket idag utan mest ligga hemma och mysa. Ska försöka få tag på lite chai te! Drack det igår när vi fikade och jag tycker det är så himla gott! Brukar dricka det hemma i Falun också om jag fikar på waynes. Där kan man beställa en chai latte. Och den är utan tvekan den bästa varma drycken jag har druckit! 

Såg dessutom idag att följarantalet har ökat lite. Puss på er! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0