rudegirl -

Wiihoooo

Hej blogg.
 
Nu har jag jobbat igår och idag i enviken. Var på en avdelningi går som var jättemysig och skulle varit där idag också men då hade det blivit nå krångel så fick vara på en annan avdelning. Tråkigt när man äntligen hamnar på samma stället så får man ända hatta runt. Men det var väl mysigt det med. Så nu tar jag äntligen långhelg i alla fall! Blir mycket pluggande och kanske lite festande. Så himla skönt att plugga distans och bara jobba typ två dagar i veckan <3 älskar att få vara hemma. Pluggar gärna ihjäl mig osv så länge jag får göra det på hemmaplan. Hatar att gå ut från lägis haha. Spelar ingen roll vad jag ska göra.
 
Kom hem och Michelle har haft lite storstädning av lägenheten så sover i nyatvättade lakan inatt. Hon är bäst, som sagt. Hon tog världens finaste bild på Gris idag också! lägger upp den below.
 
Ja annars då? Blir inge pojkvän i helgen. Han kommer hit på torsdag istället och blir här över den helgen. Jag fyller år snart också :) Den 21 okt så blir jag 21 år! :D Så himla stooor.
 
Och visst ja, haha igår när jag åkte från jobbet så började bilen helt plötsligt att låta som faan. Tänkte nu har hela avgassystemet gått sönder. Och ja, ett helt rör hade gått av haha. Sånt som bara händer mig? Så idag har jag spenderat tre timmar utöver att jag jobbat till att stå i ett garage och titta på när vegas fixade det (y) Så nu går bilen bra igen! Nu ska jag bara köpa nya stötdämpare bak och bromsskivor/belägg fram och sen är bilen helt uppstyrd! Blir så skönt att ha fräsch bil. Stötdämparna å de där har ändå varit trasigt hur länge som helst...
 
Godnatt blogg
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0