rudegirl -

Woohoo tisdag

Hej blogg.
 
Idag har jag jobbat ute i Grycksbo. Det var mysigt, jag jobbade ju där i somras lite längre tid och det var några av dom barnen som jag var med idag :) Nu är jag hemma och är helt död.
 
Sitter jag här med Michelle och Nils och vi gör väl ingenting typ. Imorgon ska jag inte jobba, och inte på torsdag. På fredag är jag tillgänglig för jobb så vi får väl se om jag får något då. På torsdag kommer Sebastian hit! <3 och sen i helgen så ska vi åka till Orsa Björnpark! haha, försök nr 2. Sist vi skulle åka dit så krockade vi ju. Bättre lycka nästa gång liksom.
Imorgon ska jag ta det väldigt lugnt, städa i lägenheten, se film osv osv. Att göra ingenting är det bästa som finns.
 
 
Random bilder i en hög från senaste dagarna woohoo, Starting with a selfie.
Jag och Kjelle innan krogen i fredags <3
Anders och Gris blev kompis <3
Haha, vulle hittade min BH... och claimade den.
Två allvarliga figurer på partaj i fredags
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0