rudegirl -

Baowao

Hey blogg.
 
Äter frukost. Michelle är ute och går promenad. Lugn morgon och ingenting händer.
 
Alltså jag måste bara tipsa er. Alla ni som inte är träningsfreak och har missat att äta kvarg måste absolut testa det!
Jag är inget träningsfreak, även om jag tränar ibland. Men kvarg... alltså damn. Alla som har varit i Grekland och ätit yoghurt där vet hur krämig och god den är. Ja, alltså precis så smakar kvarg. Jag är lite efter med det här. Men eftersom jag knappast tror att ni som läser min blogg är träningsfreak, så passar det väl sig att tipsa om det! PRÖVA KVARG. Omg, så gott. Som yoghurt fast mycket mycket bättre. Sen att det dessutom är nyttigare, tydligen, det är väl en helt annan sak! haha
 
Senare idag så ska jag åka hem till Gunilla. Till mitt gamla stall där jag hade min häst Scarlett innan jag flyttade till stockholm och drog igång hela det kalaset. Ska dit äntligen och få umgås med Gunilla och träffa på min skrutta Scarlett! Det är jobbigt utan henne, faktiskt. Det är svårt att jämföra kärleken man har till en häst med nånting annat. Man älskar dom som om dom vore ens barn. Det är faktiskt det närmaste jag kan tänka mig. Det är inte alls samma kärlek som man har till sin katt eller hund. Det är starkare. Det är som ingenting annat man har varit med om.
Så i alla fall, det blir lite ensamt utan henne. Tänker på henne väldigt mycket och önskar att jag träffade henne oftare. Jag var rätt så sliten och trasig sist när jag tog hand om henne så jag är nog inte redo för att göra det igen sådär på heltid. Men tids nog.
 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Josefine ♔

Så fina bilder! :)

2014-09-24 @ 12:06:51
URL: http://jlandgrens.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0