rudegirl -

Fredag

Hej blogg!
 
Vi var alldeles för trötta för att gå på bio igår. Att flytta tar fan på krafterna asså. Vi blev inte helt klara heller.
I alla fall så hade vi det jätte trevligt. Efter flytten typ åkte vi bil och snackade bara. De e behövligti ibland.
 
åååh jag kollade idag på orderstatusen på min iphone, och den kommer inte idag. Den kommer i början av nästa vecka :( så himla besviken. Då hade jag ju lika gärna kunnat köa till en butik och fått den idag. Förbeställde ju av en anledning.. Men jaja. Det är som det är.
 
Idag är det slappdag deluxe. Ligger i sängen och har gjort hela dagen. Och kommer fortsätta med det. Ska handla lite sen osv. Toapapperet är helt slut. Men annars tänker jag inte göra nånting.
 
Wooopwooopp

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0