rudegirl -

God morgon

Hej blogg.
 
Jag gjorde en ny header. Såg att den blev alldeles för kort.. ååh orkar inte, Det får vara så tills jag orkar fixa det.
 
jajaja. Inge jobb idag. Sitter och ska äta frukost nu. Hoppas verkligen på att min iphone kommer idag. Har inge tålamod kvar. Den måste komma idag! Vet inte vad jag gör annars :'( På onsdag åker jag till stockholm och är där till söndag, tänk så kommer den inte innan jag har hunnit åka?! Nej fy. Stod på orderstatusen att beräknad leveranstid var 26/9.. alltså i fredags. Sen stod det "din order kommer under dagen att skickas och beräknas vara framme hos ditt postombud i början av nästa vecka". Så den borde ju komma idag eller imorgon?!
ååååhåhåhå
 
Ska se film hela dagen så att tiden går fort så får vi la hålla tummarna :')
 
 
Old but gold
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0