rudegirl -

Ikea/katt/livä

Hej blogg.
 
Va helt okej jobbdag igår. Tiden gick fort, De va skönt!
Idag ska jag också jobba. Fast 12.00-16.30 så det blir en kort skön dag. Dock ganska sent att sluta halv fem haha men jag kanske har blivit lite bortskämd? Det är i alla fall ett ställe jag varit på ett par gånger förut så det blir ju kanoners! :) Då känner man redan barnen, har redan hälsat på personal och föräldrar osv så då känns det alltid lite bättre.
Igår va jag och Michelle en sväng till Ikea och Kupolen efter jag jobbat klart. Kjelle hade presentkort där så nu har vi äntligen ett diskställ haha. Och även lite annat smått och gott som gör att lägenheten ser mkt fin ut! Blommor, lampor osv. Och sen idag när jag jobbat klart så ska vi åka iväg till Ludvika och hämta hem Gris som har levt loppan i några veckor hemma hos Sandra! Haha hon har postat så himla söta bilder på henne på fb och deras äventyr. Måste bara lägga upp hihi. Ska bli så himla skönt att få hem min bebis. Har saknat henne så mkt. Och så jävla mycket creds till Sandra och hennes pojkvän som har tagit hand om henne när det krisade för mig! <3
Och OMG, passar min katt i huvudbonad eller vad?!
 
Gris hittade kossor att mysa med
 
Sen va dom ute på promenad också
Och myste lite såklart
Sen snodde hon Sandras pojkvän också vad jag förstod haha. Hoppas hon lämnade tillbaka han i någorlunda skick <3
Sist men ej minst, jag och Kjelle från innan vi åkte till Ikea woohoo
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0