rudegirl -

LÄGIS

Vi börjar komma i ordning hääär. Är jävligt nöjd! Det är en fin och stor och rymlig lägenhet. Vet inte om den är så stor egentligen men den känns stor. Det är en tvåa. Så jag och Michelle sover i min stora dubbelsäng i vardagsrummet och det enda rummet vi har där har vi kläder, hår, smink och sen alla våra träningsprylar. Köket är stort, badrum/toa är stor. Balkongen och också jättestor! Så här ska vi fan bo länge assoo.
 
Michelle tog lite bilder igår, den jäfveln. Vi skulle egentligen vänta tills vi hade blivit helt klara med allt som ska upp på väggarna osv hehe men fan det gjorde inget för bruttan tog jättefina bilder! <3
 
 

Vår fina crib. Jag å min bejb asså <3
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0