rudegirl -

Listfan

När vaknade du imorse?
Svar:
tyyyp 11 tror jag?

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Uuuh vad jag är bakis

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Sebastian ringde imorse nån gång. Sa väl inget speciellt som vanligt haha. Förlåt men alltså han är den sämsta människan i världen på att smsa och prata i telefon.

Vilket humör är du på?
Svar:
Seeeg, förvirrad, glad, sorgsen, saknad, längtan, oro, ångest och lycka. På en och samma gång. Det är INTE lätt att vara jag ska jag tala om.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
trosor och ett linne.

Har du ont någonstans?
Svar:
sträckte min arm när jag hjälpte anders att flytta här om dagen. :(

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
glass

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
6100kr

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Igår på krogen. En smirnoff ice

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
tv4play.se

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Ingenting. Ligga här i sängen tills jag dör typ.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
inte satt på någon låt idag.

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För jag är inte som alla andra. Jag är till och med långt ifrån alla andra. Och jag tror att världen har mer att lära av outsiders än vad som anses idag. Plus att vafan jag är bäst ju.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Tror de va fezt

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Ingen alls tror jag. Fick så många igår så det får väga upp ;)

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Skickade en snap på... Min säng typ.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Köpt mat. Roligare än så var det inte.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
Täcket <3

Vad tror du att klockan är?
Svar:
22.36

Vad borde du göra idag?
Svar:
Sova

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Fan pyjamas. Bäst

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: 
Svår fråga. Men nånting jag verkligen vill göra är att få prata med farfar, farmor och morfar igen. Saknar dom.

 

 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0