rudegirl -

Måndag

Hej blogg.
 
Varit en supermysig helg tillsammans med Sebastian. Vi har inte gjort mycket alls. I lördags så var vi iväg till Nicklas på kvällen och hängde där med nåra folk. Men annars har vi bara legat hemma. Och skitit i bloggen ;) haha
 
Idag är det måndag, har bara legat hemma i sängen. Det bästa som finns. Men imorgon ska jag jobba på mitt gamla dagis där jag gick när jag var liten! Blir spännande att se hur det ser ut där nu. Tror dock tyvärr inte att några av mina gamla fröknar är kvar, dom var ju gamla redan på den tiden. Men lokalerna lär ju inte ha förändrats så mycket! Sen efter imorgon så ska jag nog faktiskt inte jobba nå mer den här månaden. Och sen möjligtvis jobba kanske en dag innan skolan börjar 6 oktober. Men annars tänker jag ha ledigt! Så himl skönt. Blir nog en vända till Stockholm och hälsa på Sebastian där typ den här helgen eller nästa. Så vi hinner ses en lite längre tid än bara en helg innan jag börjar skolan.
 
Nu ska jag duscha och göra mig i ordning och sen ska jag och Michelle åka till Hosjö en sväng hem till hennes föräldrar och dricka lite kaffe samt hämta ut lite stuff på hemköp! Mina vinterjackor har kommit och några saker Michelle har beställt har kommit. Swiiit.
 
Skrutta har gosat med mig hela dagen
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0