rudegirl -

Måndag

ååhåhååå jag ser ut som en alien...
 
Jag blekte ju utväxten igår som sagt. Det ser fan inte klokt ut när man är nyblonderad asså.. Ser bättre ut med lite utväxt!
Här är bild.
Man ser ju liksom rakt in i hårbotten i huvvet när hårstråna är så ljusa??!
Men jaja, blir bättre om typ två veckor när Det blivit några mm utväxt :)
 
Idag ska jag åka hem till mamma och städa ur mitt gamla rum lite osv. Ska även försöka pilla i mitt löshår! :) Får se hur det går att göra själv. Där bak å allt. Men jag tror det blir bra! Resultat kommer upp seen.

Fick inge jobb idag men det var nog nästan lika bra. Slog i mitt knä igår när jag och Emma stod och blonderade mig. Och satan vad ont det gjorde. Jag blev helt illamående och fick lov att gå och sätta mig ner för jag blev HELT svimfärdig. Sen började jag svettas som faan och blev jättevarm så jag fick lov att groggy ta av mig mina kläder. Haha dafuq liksom? I alla fall så kan jag inte böja knäet nu riktigt så jag tror inte att det hade varit någon höjdare att jobba på dagis idag där man måste böja sig ner för att lyfta upp och leka med barnen osv. Kan inte ens böja mig ner och sätta mig på en stol utan jag måste liksom sträcka ut det benet och bara böja på det andra. Sjukt det blev. Hoppas på att det blir lite bättre så man inte måste kolla det.
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0