rudegirl -

Måndagen dagen

Hai blogg.
 
ååh alltså det går inge smidigt för mig haha. Har fortfarande inte fått det nya simkortet att fungera så nu står jag i telefonkö som är huur lång som helst in till tele2. Var in på deras sida och försökte logga in men då har dom tydligen en massa driftstörningar också så det är typ omöjligt att göra nånting. Så vi får väl se om dom kan hjälpa mig. Tills dess får jag ringa och smsa på gamla telefonen :(
 
Nu har jag precis vaknat. Ska äta frukost och se film och grejer fram till typ halv tre för då ska jag åka iväg tillsammans med Filippa och Klara till stallet! :) Så ska vi ut och rida lite på min Scarlett. Har även insläpp och ska ta hela stallet idag haha. Hoppas det går bra, har inte gjort det sen innan sommaren, kanske är lite ringrostig? :o men det ska nog gå bra. Har ju världens bästa små brudar med mig som kan hjälpa till! :) Tar med nya iphonen så nu kanske jag faktiskt kommer lägga upp bilder igen som inte bara är Michelles bilder.... Tror hon kanske börjar tröttna på det lite? ;)
 
Fick paket igår på posten. Dels ett som jag visste var det var men fick också värsta mystiska avin om ett annat paket. Vart helt förvirrad? Men i alla fall så var det en massa kattmat som jag har fått! :D jag anmälde mig tidigare om att bli typ kattmatstestare. Och tydligen blev jag antagen också eller vad man ska säga. Så nu har jag gratis kattmat för en månad framöver (y) det går braa nuuu
Fick även hem en hel platta celsius från gymgrossisten.com! :) Dom hade 30% rea så jag och Michelle slog till och delade på ett flak. Huur bra?
 
Nej nu jävlar sista bilderna jag snor av Michelle
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0