rudegirl -

Nattetid

Woho idag är det tre veckor sen jag och Michelle flyttade ihop!
 
Tiden går så foort. Tror jag. Inte visste väl vi att vi skulle hamna i världens bästa lägenhet. Men de gjorde vi. Så får vi väl hoppas att vi fortsätter hålla så bra sams också. Vad tror ni läsare? ;) Jag tror det kommer gå hur bra som helst. Michelle är inte så jävla komplicerad att leva med, och det är inte jag heller - tror jag! haha
 
Borde kanske ha nån sorts frågestund gällande mig och Michelle och vår vänskap haha. Eller ba hitta nån egen blogglista. Ja vi får väl se.
 
Nu ligger jag i sängen och ska sätta i lurarna å titta på nå skit medans Michelle ligger och kollar på paradise hotel. Jag kan tyvärr inte kolla på sån skit. Tappar verkligen hoppet om mänskligheten när jag tittar på såna där trattar :( Tycker inte det är underhållande nånstans. Sorgliga människor verkligen. Uääk. :( Önskar jag kunde tycka det var kul men jag blir verkligen bara rädd för framtiden. Alla barn som sitter och tittar på det där och tar efter vad dom gör tex. Och annars så brukar jag liksom gå runt och förneka att såna där trattar verkligen existerar. Men det gör dom ju. Och vara med på tv får dom också. uuuh. Inga nobelpristagare direkt. åh. Och alla andra ungdomar över hela facebook ba hyllar dom som nå gudar. Nej blä. Jag blir rädd. Hjälp.!!?
 
 
haha.. sådärja! Jag och Michelle 2012. Så snygga.
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0