rudegirl -

Politik

Pojkvän är tillbaka i Stockholm och Kjelle är nu tillbaka på sin plats i sängen. Vi är båda två lediga från jobb imorgon så nu blir det myskväll för hela slanten med "Det Okända" !
Och btw HUUR glad att valskiten snart är över? God Dayum
Jag gick faktiskt och röstade idag. Men jag till skillnad från andra så vill jag faktiskt inte att människor ska definiera mig utifrån vilket parti jag röstar på för det är verkligen inte en viktig del av mitt liv. Så jag tänker faktiskt hålla det för mig själv! :)
Känns dessutom verkligen som att det är någon sorts trend bland ungdomar att man måste rösta "rätt"? Som sagt så hatar jag alla partier lika mycket men jag tycker dock att det är väldigt konstigt att det ligger på modet att rösta på ett visst sätt! Och rätt är då per definition att rösta vänsterpartiet eller feministiskt initiativ. Hur konstigt? Är man inte feminist och vänsterpartist så är man dum i huvudet ungefär. Jag hoppas att alla där ute röstade efter hur dom själva tycker och inte utifrån vad man "ska" rösta! Och att ni sen lägger den här skiten bakom er och inte låter denna depression kallad politik bli en för stor del i ert liv!
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0