rudegirl -

Poolpartaj

Hej blogg.
 
Idag äre sjuukt slitet over here alltså.
 
Ja igår då. Vi hade först lite förkrök här hemma i min och Michelles ungkarlslya. Nicklas kom hit också så det blev vi tre. Sen runt nio började vi vandra bort mot hälsingberg hem till Vulle och väl där så hade alla redan hoppat i poolen och hade det asnice. NÄCK. Ja, så det var ju bara för oss att hoppa i. Körde bikinistyle först men äsch, det blev nakenbad för allihopa. Vi spelade volleyboll i vattnet och hade det jätte trevligt. Satt och drack vid poolkanten, spelade, umgicks och skrattade. Så himla behövligt och precis vad jag vill göra alla mina helger typ!
Sen runt två tre så gick vi upp ur poolen som nå russin och fick skjuts hem. FEM timmar i poolen, då är det inte mycket kvar av huden på en!
Väl hemma så tog Michelle ut kaninen och gick till sängen och sov haha. Jävla Kjelle asså. Fick gå och släppa in kaninen efter ett tag efter jag hittat en däckad Michelle med jacka och allt på. Min brud de! Sen gick även jag och Nicklas och sov.
Blev ju inte så där jättemkt bilder eftersom vi va i en pool hela kvällen. Men ah.
 
Haha imorse. Två slitna tjejer. Som tur va så hade vi Nicklas som fick gå å göra kaffe till oss medans vi låg och dog.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0