rudegirl -

Sammanfattningsvis

Hej blogg.
 
Gårdagen blev inte fullt lika galen som fredagen. Vi var iväg en sväng till Granny Goes Street runt halv tio och hängde lite med underbara lilla Filippa och hennes kompis Klara. Det är vår gamla mentors dotter och hennes kompis. Som jag bara inte kan låta bli! Världens goaste unge är hon Filippa!
Sen drog vi alla fall hem därifrån för vi skulle ju hinna dricka och sen dra på kingen. Men vi kom aldrig så långt haha. Typ sminkade oss och fixade oss och allt, drack en massa vin, sen ba råkade vi fastna i sängen och spelade nå spel istället. Vi var ju jävligt slitna så inte så konstigt haha. Men det var fan kul det också! Nicklas kom förbi igen och sov med oss. Har man rätt sällskap så behöver man liksom inte göra så mycket mer än att bara umgås!
 
Idag sover jag ensam hemma i lägis för första gången. Lite nervöst faktiskt. Känns som att spöken kommer äta upp mig. Hade helst haft min kjelle hemma! Men ho lär va hundvakt. Emma har varit här också idag. Hon hjälpte mig att bleka min utväxt som va lite mer än 1 dm lång... De va en lång och jobbig process men nu är jag fan kritvit i huvudet. Fattar inte hur det kan bli så jävla blont!? Men ah hellre det än orange. Ser bara så sjukt ut när det är alldeles nyfärgat haha. Men nu är det i alla fall äntligen ordentligt blont så nu kan jag sätta i mitt löshår som jag har köpt. Ska testa med microringar den här gången. Blir intressant att se hur bra det funkar. Har ju testat lim förut men de satt fan kvar limbitar i håret förevigt efteråt... och clips kan jag inte ha för dom fastnar inte på mig. För halt hår typ? Kan bara dra loss bitarna ur håret. bläh.
Aja, godnatt blogg!
 
Har i övrigt haft en jävligt rolig och spännande helg. Så nöjd!
 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Susanna Maria J

Så härligt att höra att du är nöjd med helgen ! :D Hoppas du får en toppenvecka! ;)

2014-09-08 @ 08:58:35
URL: http://oslofru.com/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0