rudegirl -

Söndag osv

Hej bloggg.
 
Inte bloggat mkt i helgen. Jag som sa att jag inte skulle göra nånting i fredags. Tji fick jag. Blev förfest hemma hos Kammo i stan. John fyllde år. Sen blev det kingen hela natten. Blev ju bara knas sist jag var där så va aaskul i fredags att det faktiskt blev helkväll och att det var med samma människor! Så tog igen det nu om man säger så. Fick gratis taxi hem också haha. Asbra (y)
Igår var jag snorbakis. Jag och Michelle låg hemma typ hela dagen. Var iväg en sväng på kvällen till willys å handla mat men annars så var vi bara hemma.
 
Today så vaknade vi typ 11 och drog upp och gjorde oss iordning och åkte iväg till kupolen. Jag skulle försöka hitta ett plånboksfodral till min nya iphone som kommer imorgon antagligen. Men dom hade inte fått in några såna än :( För tidigt, dom släpptes ju i fredags. Men många affärer skulle få imorgon istället så får kika då igen. Plockade i alla fall med mig 1 foundation, 6 par trosor och 1 par leggings hem. Jäävligt behövligt. Kämpade in i det sista för att få ur det sista ur min foundation imorse, alla mina leggings har hål på knäna och jag har ENDAST mystrosor. Inga fina. Så köpte 6 fina string. Nu ska väl Sebastian bli nöjd eller vad tror ni? ;)

Nu är det dock slut på shoppandet. Får fett med pengar denna månad så jag ska ÄNTLIGEN köpa nya stötdämpare till bilen så den går igenom besiktningen i november. Sen ska jag betala tillbaka en skuld jag har till Sebastian för att han betalade en hyra åt mig i stockholm så var skyldig han 4500kr, men har hunnit betala tillbaka 2000kr så bara 2500kr kvar woohoo. Har även betalat tillbaka skuld till mamma osv. Så nu börjar livet gå åt mitt håll ekonomiskt i alla fall. De va fan på tiden kan jag ju tala om...
Sen tänkte jag även faktiskt ha råd med en tatuering den här månaden eller nästa! :D:D:D:D såå jävla swooon
 
Från idag innan vi åkte wooho
 
 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0