rudegirl -

Teflonen

Alltså herreee
 
Va ju som sagt på kupolen idag och letade skal till min nya iphone 6 plus som kommer imorgon (hoppas jag). Men hittade ju inget... Hittade däremot iphone 6 plus visningsexemplar på the phone house och började pilla lite på den. Och HERRE JESUS vad stor den är!
Jag var inte ALLS beredd på hur stor den är. Hur fan ska jag kunna vänja mig vid en så stor telefon??! ååååh.
Men alltså ja, jag tycker att den vanliga lilla iphone 6 är alldeles för liten istället. Önskar det fanns en telefon som var mittemellan plus och vanlig??
Men jaja. Jag vänjer mig nog. Är ju van vid en iphone 4, vilket är typ bland dom minsta smartphonen man kan ha. Så jag är nog bara sjukt ovan vid så stor telefon. haha. Men ändå. Chocken som kom alltså gyyyd
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0