rudegirl -

Torsdag

yeeeesss!
 
Idag fick jag beslut från csn. Och visst fan kommer jag få pengar medan jag pluggar!
åååh sån himla lättnad! Slippa jobba med ett jobb man vantrivs med! Kommer bli så himla najs! Bara att vänta på att skiten kör igång nudå heuheu
 
Idag jobbar jag inte, och inte imorgon heller. Så jag har långledigt inför helgen. Så himla skönt. Förhoppningsvis så kommer Sebastian hit imorgon och är här över helgen. Hoppas! Inte lätt med långdistans och en pojkvän som pluggar högskola.
Idag har jag hunnit duscha och sett klart en film jag började på igår. Nu ska jag göra mig iordning och om nån timme ska jag åka och träffa Anders en sväng och sen ska jag hem till mamma med lite ormmat.
 
Titta vad läskiga vi va förra halloween :o hohohohoho
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0