rudegirl -

Cookie cookie cookie

Hey blogg.

Nu hamnade jag här i sängen igen. Vaknade nio idag och har väl sen dess ätit frukost och tagit mig ett stretch pass. Gick superbra! Blev
 riktigt uppvärmd och känner mig riktigt spaghetti i benen nu. Borde ta ett sånt här pass varje dag egentligen. 
Tyckte i alla fall jag förtjänade att lägga mig i sängen igen med té och kakor heuheu. Bästa tipset jag kan ge för att få saker gjort, unna sig nånting efteråt! 
Dessutom så ringde det nyss en tjej på min bil. Hon kommer och tittar ikväll! Nu får vi väl hålla tummarna ännu en gång då. 



How to må bra. Mumin och kakor. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0